Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Business Run zelf!

Business inschrijving 2024

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business Run opent op maandag 4 septemer 2023 om 09:00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 29 januari 2024, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard de tickets toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving bij 'Voor wie is dit ticket?' voor 'Ik weet het nog niet'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.

Let op dat je de startnummers uiterlijk 1 januari 2024 toewijst aan de deelnemers, zodat de naam op de achterkant van het startnummer gedrukt kan worden.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’/'Bank transfer'.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Dit kan gebeuren om één van deze redenen:
- Er is betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Je kunt opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Kies in jouw dashboard bij 'Facturen' voor voor 'Overboeking/'Bank transfer' en vervolgens voor 'Betaal' zodat je de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference kunt zien.

- De betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Tickets toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Klik op het ticket dat je wilt toewijzen en vul de gevraagde persoonsgegevens in en vervolgens op 'Ticket toewijzen'. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een eigen persoonlijk dashboard.

Je kunt er ook voor kiezen om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op 'Kopieer link' of 'Deel link' die je vindt onder de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 1 januari 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers nog naar het juiste adres te kunnen verzenden.
Vanaf 1 januari 2024 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers.

Reeds toegewezen tickets kunnen vanaf 1 januari 2024 tijdelijk niet gewijzigd worden. Vanaf 30 januari 2024 uur zijn alle wijzigingen weer mogelijk, zodat de juiste namen wel in de uitslagen en de app zichtbaar zullen zijn.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op het ticket wat je wilt bewerken bij 'Toegewezen tickets' en klik op 'Bewerken'. Vul het juiste e-mailadres in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Startnummers
Waar worden de startnummers bezorgd?
Je hebt bij inschrijving aangegeven of je de startnummers op het factuuradres of op het huisadres van de deelnemer wilt ontvangen. Wanneer is gekozen voor het huisadres van de deelnemers, moeten de adressen uiterlijk 1 januari 2024 aangevuld zijn in het dashboard van de deelnemer. Wanneer het adres van de deelnemer niet is aangevuld, wordt het startnummer automatisch naar het factuuradres verzonden.

Wanneer worden startnummers bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Je ontvangt hier een track&trace link van. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Groet uit Schoorl Run 2024

Startvak en starttijd
Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start? 
In de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.

Wat zijn de starttijden?

Klik hier voor de starttijden.

Mag ik eerder/later starten?
Je mag starten in een later startvak. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag ik deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om je afstand te wijzigen naar een lagere afstand.
Start en finish
Waar is de start?
Alle starts vinden plaats vanaf de Voorweg in Schoorl. Het is vanaf Sporthal de Blinkerd ongeveer 1 km lopen, de startvakken worden vanaf de sporthal aangegeven met borden.

Waar is de finish?
De finish is op de Heereweg in Schoorl.

Wat is de start- en finishlocatie van de Kids Run?

De start- en finishlocatie van de Kids Run is op de Heereweg, voor het Sportcentrum de Blinkerd.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
 Je vindt de helpdesk in Sporthal de Blinkerd.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Schoorl is vanaf 8.30 uur afgesloten voor al het binnenkomend autoverkeer. Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Geldt een pendelbusticket als retour?
Ja, als je een pendelbusticket hebt gekocht is deze te gebruiken als een retour.

Vanaf welke leeftijd heb je een pendelbusticket nodig?
Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis meereizen met de pendelbussen.

Ik heb mijn pendelbusticket niet ontvangen, wat nu?
De pendelbustickets worden niet per post verstuurd. Wanneer je een pendelbusticket gekocht hebt, kan je met jouw QR-code uit jouw bevestigingsmail of persoonlijk dashboard gebruik maken van de pendelbus.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in sporthal de Blinkerd.

Krijg ik een handdoek?
Nee, je kan tijdens jouw inschrijving uiteraard wel de Traditionele Groet uit Schoorl handdoek kopen.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Groet uit Schoorl Run gelden de volgende limieten:
- De tijdslimiet van de 30 km km is 3 uur en 30 minuten. De finish sluit om 14.45 uur. Voor 13.35 uur moet je de 20,5 km gepasseerd zijn, als dit niet het geval is wordt je richting de finish van de halve marathon verwezen.
- De tijdslimiet van de 21,1 km is 3 uur. De finish sluit om 16.15 uur.
- De tijdslimiet voor de Mizuno 10 km is 1 uur en 30 minuten. De finish sluit om 16.15 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende verzorgingsposten tegen.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
In Sporthal De Blinkerd zijn kleedkamers beschikbaar en is zeer beperkte douchegelegenheid aanwezig. De kleed- en douche accommodatie die zich in de sporthal bevindt, is beschikbaar voor alle deelnemers. Het is niet toegestaan de sporthal zelf als kleedlocatie te gebruiken. Voor deelnemers aan de Businessloop is er bij de Businessruimte bij SV Duinrand S kleed- en douchgelegenheid.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
In de sporthal kun je jouw kleding inleveren of achterlaten. Bij inlevering van je tas in Sporthal De Blinkerd krijg je een sticker op jouw startnummer geplakt en een corresponderend nummer op je tas. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Inschrijving Business Run

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business Run opent op maandag 2 septemer 2024 om 09:00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 27 januari 2025, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 personen. 
 
Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.
 
Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven, zolang de inschrijving open is. Ook dat team mag je aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.
 
Kies je er voor om individuele tickets te kopen, houd er dan rekening mee dat deze deelnemers niet mogen starten in het Businessvak en geen gebruik mogen maken van de business faciliteiten. 
 
De 5 snelste deelnemers van het team worden gebruikt om de uitslagen op te maken. Heb je minder dan 5 deelnemers, dan komt jouw team niet in de uitslagen. 

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
 Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, dat is niet per se nodig. Je vinkt dan ‘Ik weet het nog niet’ aan om door te gaan met de inschrijving.


Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.
 
Heb je bij verzending van de startbewijzen gekozen voor ‘Adres deelnemer’, dan dien je voor de uiterste wijzigingsdatum 30 december 2024 de tickets te hebben toegewezen. 
 
Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 30 december 2024 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.
Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 30 december 2024 en 27 janauri 2025.

Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar per ticket voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 30 december 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers naar het juiste adres te verzenden.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 30 december 2024 en 27 januari 2025.

Na 30 december 2024 kan je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze gegevens worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers. Je ontvangt betreffende startnummers op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Business teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden met de button ‘Factuur downloaden’.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Startnummers
Waar worden de Business startbewijzen bezorgd?
Tijdens de inschrijving kies je voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je het businesspakket op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen. Dit mag géén postbus adres zijn.

Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer het startbewijs op het persoonlijke opgegeven adres. De adressen van de deelnemers dienen voor de uiterste wijzigingsdatum 30 december 2024 in het dashboard te staan. Anders worden de startbewijzen alsnog naar het factuuradres verzonden. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.
 
Bij bestellingen die na de uiterste wijzigingsdatum 30 december 2024 gedaan worden, dienen de deelnemersgegevens direct aangevuld te worden.

Wanneer worden de startbewijzen bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startbewijzen bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.
Annuleren
Kan ik mijn Business inschrijving annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de Algemene voorwaarden voor business- en goede doelendeelname, artikel 2.7.

Groet uit Schoorl Run 2025

Start en finish
Waar zijn de start en finish?
Alle starts vinden plaats vanaf de Voorweg in Schoorl. Het is vanaf Sporthal de Blinkerd ongeveer 1 km lopen, de startvakken worden vanaf de sporthal aangegeven met borden.

De finish is op de Heerenweg in Schoorl. 
 
In welk Businessvak starten wij? 
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie, waaronder de startvakken en -tijden.
 
Óf open jouw dashboard en check in de week van het evenement jouw ‘Toegewezen tickets’.
 
Wat zijn de starttijden van de Business Run?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag een teamlid eerder of later starten?
Een deelnemer mag later starten. Eerder starten is niet toegestaan.
 
Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan met het toegewezen startnummer de kortere afstand lopen en start dan vanuit het zelfde startvak bij de kortere afstand.
Foto
Waar kan ik de teamfoto's vinden?
De teamfoto's vind je op de website. 
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
Je vindt de helpdesk in Sporthal de Blinkerd.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Schoorl is vanaf 8.30 uur afgesloten voor al het binnenkomend autoverkeer. Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Geldt een pendelbusticket als retour?
Ja, als je een pendelbusticket hebt gekocht is deze te gebruiken als een retour.

Vanaf welke leeftijd heb je een pendelbusticket nodig?
Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis meereizen met de pendelbussen.

Ik heb mijn pendelbusticket niet ontvangen, wat nu?
De pendelbustickets worden niet per post verstuurd. Wanneer je een pendelbusticket gekocht hebt, kan je met jouw QR-code uit jouw bevestigingsmail of persoonlijk dashboard gebruik maken van de pendelbus.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kan jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand in sporthal de Blinkerd.

Krijg ik een handdoek?
Nee, je kan tijdens jouw inschrijving uiteraard wel de Traditionele Groet uit Schoorl handdoek kopen.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Groet uit Schoorl Run gelden de volgende limieten:
- De tijdslimiet van de 30 km km is 3 uur en 30 minuten. De finish sluit om 14.45 uur. Voor 13.35 uur moet je de 20,5 km gepasseerd zijn, als dit niet het geval is wordt je richting de finish van de halve marathon verwezen.
- De tijdslimiet van de 21,1 km is 3 uur. De finish sluit om 16.15 uur.
- De tijdslimiet voor de Mizuno 10 km is 1 uur en 30 minuten. De finish sluit om 16.15 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende verzorgingsposten tegen.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Is er douche- en omkleedgelegenheid?
In Sporthal De Blinkerd zijn kleedkamers beschikbaar en is zeer beperkte douchegelegenheid aanwezig. De kleed- en douche accommodatie die zich in de sporthal bevindt, is beschikbaar voor alle deelnemers. Het is niet toegestaan de sporthal zelf als kleedlocatie te gebruiken. Voor deelnemers aan de Businessloop is er bij de Businessruimte bij SV Duinrand S kleed- en douchgelegenheid.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
In de sporthal kun je jouw kleding inleveren of achterlaten. Bij inlevering van je tas in Sporthal De Blinkerd krijg je een sticker op jouw startnummer geplakt en een corresponderend nummer op je tas. Na afloop kun je aan de hand van dit nummer je tas weer ophalen.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdregistratie, uitslagen
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.

Overig

Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Groet uit Schoorl Run 2025

Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslag op de website. De uitslag op de website is leidend.

Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Kijk voor de officiële uitslag van Mylaps Event Timing op onze website.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Foto/video
Waar kan ik mijn persoonlijke foto's terugvinden?
Na het evenement kan je de foto’s terugvinden op onze website.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Stuur een bericht naar MyLaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek.
Gevonden voorwerpen
Ben je iets waardevols verloren?
Informeer dan even bij onze organisatie via het contactformulier.
Volgende editie
Wanneer is de volgende editie?
Kijk naar het logo op de website van het evenement voor de datum van de volgende editie.

Wanneer opent de inschrijving voor de volgende editie?
Als je op de hoogte wilt blijven over nieuws rondom onze evenementen schrijf je dan in voor een van onze nieuwsbrieven.

Overig

Vrijwilligers
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Het team bestaat uit individuele vrijwilligers, studenten en vrijwilligers vanuit verenigingen. Meer over het vrijwilligerswerk lees je op onze website.
Lidmaatschap Le Champion
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Meedoen aan de sportevenementen van Le Champion is al een feest op zich, maar om als lid aan de start te staan, geeft net dat beetje extra. Meer over lid worden van Le Champion lees je op onze website.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele deelnemers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht
Inschrijven